PLN (zł) (PL)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Opnie klientów 8.6 / 10
  • Gwarancja Najlepszej Ceny

Podczas dokonywania rezerwacji podałem nieprawidłowy adres e-mail. Co mam zrobić?

Jeśli popełniłeś błąd w adresie e-mail podczas dokonywania rezerwacji, nie martw się. Możesz po prostu skontaktować się z naszym dedykowanym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego online, aby zmienić adres e-mail w rezerwacji.

  1. Strona główna
  2. Podczas dokonywania rezerwacji podałem nieprawidłowy adres e-mail. Co mam zrobić?