PLN (zł) (PL)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Opnie klientów 8.6 / 10
  • Gwarancja Najlepszej Ceny

Czy mogę zmienić kategorię samochodu?

Tak, jest to możliwe. Upewnij się, że skontaktowałeś się z działem rezerwacji za pośrednictwem naszego internetowego formularza kontaktowego na czas, aby dokonać zmian w rezerwacji. Zmiany są możliwe do 48 godzin przed rozpoczęciem wynajmu. Następnie sprawdzimy dostępne oferty.

W niektórych przypadkach można poprosić o tzw. upgrade w punkcie wynajmu, jednak opcja ta jest dostępna w zależności od dostępności samochodów w danym dniu.

  1. Strona główna
  2. Czy mogę zmienić kategorię samochodu?