PLN (zł) (PL)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Opnie klientów 8.6 / 10
  • Gwarancja Najlepszej Ceny

Ciągle otrzymuję błędy płatności, gdy próbuję dokonać rezerwacji online

Błąd płatności może mieć wiele różnych przyczyn. Niektóre z nich to na przykład

- Nieprawidłowo wprowadzone dane karty (nieprawidłowy numer karty, nieprawidłowa data ważności)
- Kwota przekracza limit
- Waluty obce nie są akceptowane na karcie użytkownika
- Płatność została zablokowana przez bank jako środek bezpieczeństwa
- Błąd 3DS (użytkownik nie wprowadził hasła lub kodu SMS lub nie potwierdził transakcji w swojej aplikacji bankowej w celu autoryzacji płatności)
- 3DS nie jest obsługiwany (bank użytkownika nie obsługuje lub nie zezwala na tego typu transakcje)
- Dane karty wprowadzone za pomocą menedżera haseł / zapisane dane karty używane w przeglądarce internetowej (Nasza rada, spróbuj ponownie wprowadzić dane karty ręcznie)
- Adblocker aktywny. Twój adblocker może blokować proces weryfikacji 3D na naszej stronie.
- Używasz przeglądarki Firefox. Czasami powoduje to problemy podczas procesu płatności online. Wypróbuj inną przeglądarkę internetową do płatności, taką jak Chrome.

Niektórym użytkownikom pomaga odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji na telefonie używanym do uwierzytelniania. Jeśli uwierzytelnianie nie powiedzie się wielokrotnie, radzimy skontaktować się z bankiem, aby uzyskać więcej informacji lub użyć innej karty kredytowej.

Jeśli nie masz pewności i potrzebujesz wsparcia, zawsze możesz skontaktować się z naszym dedykowanym zespołem pomocy technicznej za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego online.

  1. Strona główna
  2. Ciągle otrzymuję błędy płatności, gdy próbuję dokonać rezerwacji online